Vaikeus saada siemensyöksy ja särky palleissa
Hei. Olen 23 v poika ja kysyisin et kun runkkaan niin joskus käy niin kun meinaa tulla niin sit se jää tulematta ja palleja särkee mut hetken ajan pääst saan siemesyöksyn

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho toimii yksilöllisesti. Esimerkiksi siemensyöksyn tulemisnopeus voi vaihdella eri runkkauskerroilla. On myös mahdollista, että kaikilla runkkauskerroilla siemensyöksyä ei tulekaan. Tällaista voi tapahtua kenelle tahansa. Onkin hyvä huomioida, että siemensyöksy ja orgasmi ovat kaksi eri asiaa. Orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä ja siemensyöksyn ilman orgasmia.
Joskus siemensyöksyn tuleminen voi vaikeutua esimerkiksi fysiologisista tai psyykkisistä syistä. Palleissa tuntuvaa särkyä taas saattaa tuntua esimerkiksi tilanteissa, joissa siemensyöksy jää tulematta ja kiihotuksesta syntyneen painevaikutuksen seurauksena kiveksissä tuntuu lievää kipua. Tällaiset tilanteet ovat harmittomia. Koska erilaisia seksuaalitoimintojen vaikeuksia tai kiputiloja voivat aiheuttaa monenlaiset seikat, olisi hyvä, että juttelisit asiasta lääkärin kanssa. Lääkärillä on varmin vastaus ja asiantuntemus tilanteesi helpottamiseksi. Tällä tavoin saisit mielenrauhan ja runkkaukseen liittyvät tuntemukset olisivat jatkossa miellyttäviä.
Neuvonnan tiimi