Vaipan käyttö koulussa
moi! mä oon 15v poika ja mulla on sellai aika erityinen kiinnostus että tykkään käyttää vaippaa. varmaanki alko siitä kun olin yökastelija n. 11v asti ja sit jossain vaiheessa alko tekee mieli käyttää niitä uudestaan. kuinka tavallista tää on? ite siis käytän koulussa ja melkei aina vaippaa housujen alla ku se tuntuu nii kivalta:) voiko tästä joutuu ongelmiin esim koulussa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja fetissejä. Asiassa ei ole mitään pahaa ja maailmassa on muitakin henkilöitä, jotka tykkäävät käyttää vaippoja. Vaippoja on lupa käyttää eri paikoissa ja on epätodennäköistä, että asiasta joutuisi vaikeuksiin. Koulussa lähinnä liikuntatuntien yhteydessä voi joku huomata asian pukukopissa, mutta halutessaan tällaiset tilanteet on mahdollista välttää ottamalla vaipan pois muutaman tunnin ajaksi. Mikäli ongelmia syntyisi, kannattaa ottaa asia puheeksi heti huoltajien ja koulun henkilökunnan kanssa avoimesti.
Vaipan kanssa on hyvä huomioida myös taukojen pitäminen. Sukuelinten alue kaipaa välillä ilmakylpyjä, joiden aikana on hyvä olla ilman vaippaa. Näin iho saa hengittää ja alueelle ei synny ihottumaa. Jos vaipan kastelee, on myös tärkeää huolehtia hygieniasta sekä vaihtaa vaippa kuivaan. Muissa tapauksissa vaippafetissistä on sallittua nauttia sen verran kuin itselle sopii. Lisätietoa fetisseistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi