Vaippoihin ja muovihousuihin liittyvä fetissi
Hei.Minua pohdituttaa oma fetissini.Käytän vaippoja ja muovihousuja.Sivulta solmittavat vaippaliinat on myös mieleen.En ole enää ihan nuorikaan.Muistan eka kiinnostukseni vaippoihin tapahtuneen 8-9 vuotiaana.Eka kokeilut tapahtui lasten muovivaippaliinoilla.Oikeat muovit hankin kolmikymppisenä.Huomaan vieläkin pohtivani onko tämä oikein ja normaalia.En kai satuta tällä ketään kun yksin harrastelen.Netti 20 vuotta sitten avasi minulle uuden maailman kuvineen kaikkineen ja nettikauppoineen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fetisseissä ei ole mitään pahaa. Fetissit voivat joskus kuitenkin saada aikaan hämmennystä tai häpeää, sillä ihminen ei voi itse valita omia seksuaalisia mieltymyksiään. Erilaiset tunnetilat saattavat seurata pitkäänkin elämässä. On kuitenkin mukavaa kuulla, että olet netin kautta löytänyt uuden maailman fetisseihin ja seksuaaliseen itseilmaisuun liittyen.
Seksuaalisuus muotoutuu läpi elämän ja näyttäytyy eri tavoin elämän eri vaiheissa. Kuten itsekin pohdit, et satuta yksin harrastellessasi fetissilläsi ketään. Sinulla on lupa kiihottua ja nauttia vaipoista ja muovihousuista. On olemassa myös muitakin, jotka kiihottuvat samoista asioista kanssasi. Jos sinua kiinnostaa, on tänne koottu muutamia linkkejä, joiden takaa voi löytää tietoa, neuvoja ja muita saman fetissin omaavia ihmisiä.
Seksuaalisuuttaan saa jatkossakin toteuttaa itselleen sopivin tavoin. Olet oikeanlainen juuri tuollaisenaan. Mikäli tilanne painaisi sinua, on tukea ja neuvoja mahdollista saada seksuaalineuvojalta tai seksuaaliterapeutilta. Olethan tällaisissa tilanteissa rohkeasti yhteydessä muihin neuvontapalveluihimme.
Neuvonnan tiimi