Värisevä penisrengas
Moikka. Olen pohtinut uuden penisrenkaan ostamista ja olen miettinyt olisiko vibra toiminnolla varustettu hyvä, miten se värinä vaikuttaa. Haluaisin saada isompia orgasmeja ja voimakkaita sperma ryöppyjä. Ja saan niitä välillä kyllä muutenkin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuudestaan voi nauttia erityyppisten seksivälineiden avulla. Niin sanottujen vibraattorirenkaiden värinän voimakkuus vaihtelee tuotteen mukaan, markkinoilla on saatavilla sekä hienovaraisesti että voimakkaasti väriseviä penisrenkaita.
Ihmiskeho toimii yksilöllisesti, joten täysin varmasti ei voi ennustaa, miten kehosi reagoisi värisevän penisrenkaan käyttöön. Kuten itsekin mainitsit, seksikertojen välillä on usein eroja; esimerkiksi spermaa voi tulla toisinaan enemmän. Vibraattorirenkaita voi silti kokeilla uteliain mielin ja testata, toisivatko ne kivaa lisää omaan seksielämään ja olisiko niistä apua isompien orgasmien ja spermaryöppyjen saamiseksi. Tuotteisiin tutustumalla ja esimerkiksi erotiikkaliikkeistä kysymällä voit saada paremmin selville, millainen penisrengas sopisi tarpeisiisi parhaiten. Lisäksi sinua voisi hyödyttää tämä opas.
Neuvonnan tiimi