Virtsaaminen orgasmin lähestyessä vaivaa mieltä
Jokunen kuukausi sitten kiinnostuin g-pisteestäni ja squirttaamisesta. Stimuloiminen on tuntunut hyvälle, mutta ongelma on, että tämä on saanut aikaan virtsaamisen tarpeen tunteen ja orgasmin lähestyessä olen virtsannut nykyään tahattomasti. Myös pelkkää klitorista stimuloimalla nopealla temmolla tätä tapahtuu. Kyse ei ole pelkästä lirahduksesta, vaan lammikosta ja virtsa tulee paineella, hajusta ja väristä päätellen kyse on virtsasta.
Mitähän asialle voisi tehdä, tämä on vaivaava?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Itseään kiinnostavista stimulaatiotapoja on sallittua kokeilla. Mukavaa, että tilanteet ovat tuntuneet sinusta hyväitä. Erilaisten stimulaatiotapojen tulisikin tuntua aina miellyttäviltä. Jos jokin sattuisi tai tuntuisi epämukavalta, on hyvä vaihtaa stimulointitapaa tai pitää taukoa.
Emättimen ejakulaatio on melko harvinainen tapahtuma, johon kaikki eivät pysty. Tässä ei ole mitään outoa eikä itseään kannata soimata, jos ejakulaatio, eli squirttaaminen, ei välttämättä onnistu. Ejakulaatiota tavoitellessa saattaa tuntea paineen tunnetta, ja jotta se onnistuisi, pitäisi kyetä olemaan mahdollisimman rentona.
Ei ole myöskään tavatonta, että orgasmin aikana voi tapahtua rakon tahatonta supistusta ja tyhjenemistä. Oletko jossain vaiheessa kuitenkin onnistunut ejakuloimaan? Ejakulaationeste on tyypillisesti kirkasta ja hajutonta mutta jos olet kovin rentoutuneessa tilanteessa, nestettä voi tulla paineella runsaastikin. Mukana saattaa olla pieni määrä virtsaa, jos rakko on esimerkiksi täynnä. Auttaisiko sinua ennen G-pisteen stimulointia vessasssa käyminen? Tämä voisi rauhoittaa omaa mieltä.
Onko sinulla virtsankarkailua arjessasi esimerkiksi ponnistellessa? Tapahtuuko aivan kaikissa seksitavoissa sinulle kuvaamallasi tavalla vai esimerkiksi ainoastaan tuolloin G-pistettä tai klitorista nopeasti stimuloidessa? Koetko, että kyse on jonkinlaisesta alitajuisesta ehdollistumisesta, jolloin kaikenlaiset seksitavat saavat sinut virtsaamaan? Seksin aikana voi ilmetä monenlaisia eritteitä, myös virtsaa. Tämä voi osittain johtua seksin aikana tapahtuneesta rasituksesta alueella. Myös lantionpohjan lihaksiston kunto saattaa vaikuttaa tilanteeseen. Sinua voisi auttaa tilanteessasi lihaksiston vahvistaminen esimerkiksi näillä harjoitteilla. Itsetyydytyksen tai muunlaisen seksin aikana sängyn voi suojata muovilakanalla tai harrastaa seksiä kylpyhuonessa, jolloin virtsan voi antaa tulla uskaliaammin.
Luonnollisesti oma tilanne voi vaivata mieltä. Sinua voisi helpottaa asiasta keskusteleminen varmuuden vuoksi lääkärin kanssa. Mikäli tilanne on vaikuttanut henkiseen hyvinvointiisi tai seksuaalisuutesi ilmaisemiseen, on sallittua olla myös meihin yhteydessä. Neuvontapuhelimessa tiulannetta on mahdollista käsitellä syvällisemmin ja autammekin mielellämme sinua lisää. Yhteystiedot löydät täältä.
Neuvonnan tiimi