Voiko huutonetistä ostetuista käytetyistä naisten stringeistä saada koronatartunnan? Kun olen...
Voiko huutonetistä ostetuista käytetyistä naisten stringeistä saada koronatartunnan? Kun olen huutanut sellaiset kunnolla pillussa hinkattuina! Ja kun ne tulee mulle postissa, niin tarkoitus on haistella niitä/nuolla sitä kohtaa mikä ollut pillua vasten ja runkata niihin!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. COVID-19 tarttuu ensisijaisesti hengitystie-eritteiden kautta. Noin muutoin ole täysin varmaa, miten todennäköistä on saada korona muiden eritteiden välityksellä. Yleisesti ottaen toisen eritteiden nuolemisessa on lähinnä hienoinen riski saada jokin muu infektio kuin korona.
Pinnoilla koronavirukset säilyvät muutamista tunneista muutamiin päiviin. Koronaviruksen elin- ja tartuntakyky heikkenee nopeasti joutuessaan ihmiskehon ulkopuolelle ja on epätodennäköistä, että virus selviäisi luoksesi tartuttavana, sillä jo itse kuljettamiseen menee muutama päivä.
Kaikkein varminta tietoa saat kääntymällä terveydenhoitajan puoleen. Myös itse myyjän kanssa keskustelemalla voit varmistua siitä, että tuote ja toimitustapa ovat turvallisia sinulle. Lisää neuvoja ja tietoa koronavirukseen liittyen saat täältä.
Neuvonnan tiimi