Voiko hyväilyseksiä jatkaa mahdollisimman pitkään ennen yhdyntään menemistä?
Minulla ja yhdellä pojalla on nyt suhteessa sellainen vaihe, että olemme hyväilleet toisiamme monena iltana, kun olemme voineet olla yhdessä. Minusta on tuntunut erittäin hyvälle, kun poika on kosketellut minua eri puolilta kehoa. Eikö tällaista hyväilyseksiä ole hyvä jatkaa mahdollisimman pitkään, ennen kuin yhdyntään asti mennään? Kuuluuko pimpin alkaa kostua, kun poika puristelee pyllyä ja hyväilee pyllyvakoa? Minun pimppi on kostunut jo tuollaisesta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyväilyjen tarkoitus on tuottaa nautintoa ja mielihyvää. Mukavaa kuulla, että olet nauttinut hyväilyistänne. Hyväileminen onkin sopiva tapa tutustua sekä omaan että toisen kehoon. Hyväilyjen kautta oppii tuntemaan, mistä itse tykkää ja mikä tuo toiselle nautintoa.
Pimppi voi kostua monenlaisista eri hyväilytavoista. On tavallista, että esimerkiksi pyllyyn kohdistuvat hyväilyt saattavat saada pimpin kostumaan. Kuvaamallasi tavalla saa toimia jatkossakin.
Hyväilyjen kautta on usein helpompaa siirtyä yhdyntään. Hyväilyseksiä saa kuitenkin jatkaa niin pitkään kuin molemmat sitä haluavat. Mikään kiire ei ole, jos yhdyntä ei tunnu ajankohtaiselta. Ihminen kyllä tietää ja tuntee kehossaan sen, kun on valmis yhdyntöjen aloittamiseen. Omaa kehoaan kannattaa kuunnella ja edetä hyväilyissä tai yhdyntöjen aloittamisessa tuntemustensa mukaan.
Kiva juttu, että olette viettäneet mukavia hetkiä hyväilyseksin parissa. Jos teitä kiinnostaa, voitte vielä tutustua etukäteen ekaa kertaa käsittelevään artikkeliin.
Neuvonnan tiimi