Voiko kaksi tyttöä nuolla yhtä aikaa kullia? Haluaisin olla ison...
Voiko kaksi tyttöä nuolla yhtä aikaa kullia? Haluaisin olla ison tyttöjoukon kanssa yhtä aikaa sängyssä. Onko sellainen ok ysiluokkalaiselle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasia useamman kuin yhden henkilön kanssa seksin tekemisestä on varsin yleinen. Seksissä ja suuseksissä voi kokeilla sellaisia asioita, joista on yhdessä sovittu ja kaikki osapuolet ovat siihen halukkaita. Voit lukea suuseksistä lisää täältä.
Seksin harrastamisen toisen ihmisen kanssa voi lähtökohtaisesti aloittaa sitten, kun itse sitä haluaa ja sopiva kumppani/kumppanit löytyvät, jotka haluavat sitä myös. Nuorten seksisuhteita säädellään kuitenkin suojaikärajalla. Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Suojaikäraja on hyvä ottaa huomioon etenkin, jos on ikäeroa tai suhteeseen liittyy jonkinlainen auktoriteettiasema. Suojaikärajasta voit lukea tarkemmin täältä.
Neuvonnan tiimi