Voiko peräaukkoa nuolla turvallisesti?
Moi. Nuolin tyttöystävän pillua, ja kiinnitin huomiota, että hänen peräaukko alkoi supistella houkuttelevan näköisesti kun hänen kiihotuksensa voimistui. Saikohan kiihottuminen sen aikaan, vai mistä sellainen johtuu? Kysyin saisinko nuolla myös peppua. Pepun ryppyjen nuoleminen tuntui metkalta ja jotenkin tosi aikuismaiselta. Onhan se terveysturvallisesti varmasti ok. Haluaisin nuolla sieltä vastakin. Pilluun en sen jälkeen kieltäni vie, ettei bakteerit menisi sinne.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Niin pillu kuin peräaukko voivat supistella kiihottumisen voimistuessa ja orgasmin aikana. Asiasta ei tarvitse olla huolissaan, sillä kyseessä on luonnollinen kehon reaktio.
Pepun ryppyjä voi nuolla, jos se tuntuu sinusta ja tyttöystävästäsi hyvältä. Nuolemisesta on sallittua nauttia ja on ymmärrettävää, että uudet kokemukset voivat saada aikaan myös aikuismaisen tunteen. Terveysturvallisuuden näkökulmasta on hyvä muistaa kaikissa seksin muodoissa kondomin tai suuseksisuojan käyttäminen. Suuseksisuojan voi laittaa pillun tai peräaukon päälle, jos niitä haluaa nuolla. Suuseksisuoja estää sekä seksitautien että ikävien tulehdusten syntymisen. Hienoa, ettet veisi kieltäsi peräaukon hyväilemisen jälkeen suoraan pilluun. Kuten itsekin sanoit, tällä vältetään bakteerien siirtyminen pillun alueelle.
Nuolemisesta on sallittua nauttia jatkossakin ja yhdessä voi testailla, millaiset hyväilykeinot sopivat teille. Lisätietoa seksuaaliterveydestä saatte terveydenhoitajalta sekä suuseksiä ja anaaliseksiä käsittelevistä artikkeleistamme.
Neuvonnan tiimi