Voiko tytön tissejä kehua?
Mitä kantsii sanoo tytölle joka on alasti mun edessä (tälleen voi ehkä käydä pian) et voiko vaikka sanoo et sillä on nätit tissit tai jotain. ja mitä jos on ite alasti kans ja sit pippeli seisoo sen tytön takii nii ottaako se sen kehuna vai onks se paha juttu?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alastomana olemista voi harjoitella jonkun mukavalta ja luotettavalta tuntuvan ihmisen kanssa. On hyvin yksilöllistä, kaipaako toinen kommentteja kehostaan vai ei. Tytöltä kannattaa kysyä, haluaisiko hän, että hänen tissejään tai kehoaan kommentoidaan. Mikäli tunnelma on mukava ja koette, että toistenne kehoista saa puhua, voi tissejä kehua näteiksi. Toista voi myös kehua kauniiksi tai nätiksi mainitsematta mitään tiettyä kehonosaa. Yleensä tämäntyyppiset kehut koetaan myönteisinä, olipa sitten vaatteet päällä tai ei.
Joskus jännittävissä tai kiihottavissa tilanteissa pippeli saattaa vahingossa seistä. Tästä ei ole syytä nolostua, koska kyseessä on luonnollinen asia. Mikäli olette päättäneet olla alasti yhdessä, on tyttö ehkäpä osannut jo varautua myös siihen mahdollisuuteen, että pippelisi saattaa seistä. Voi olla, että hän siis suhtautuu tilanteeseen asiaa sen kummemmin ihmettelemättä. Suhtautuminen riippuu kuitenkin paljon henkilöstä itsestään ja tilanteen tunnelmasta.
Tytön kanssa kannattaa jutella jo etukäteen molempien toiveista ja huolista. Toiselle voi esimerkiksi sanoa, että pippelisi saattaa seistä, mutta asiasta ei kannata välittää. Erektio menee itsestään ohi hetken päästä. Yhdessä on myös mahdollista sopia molempien rajoista. Osaat varmasti käyttäytyä toivotunlaisesti ja löytää sopivat sanat sitten, kun olette alasti. Jos asia edelleen pohdituttaa, voi tilanteesta rohkeasti puhua luotettavalle aikuiselle. Myös neuvontapuhelin auttaa sinua tarvittaessa tarkemmin.
Neuvonnan tiimi