Voiko vagina jotenkin ihmeellisesti ottaa peniksen syleisyynsä?
Juttelin isosiskoni kanssa seksistä. Hän kertoi, että on päässyt kokemaan, kuinka lähellä yhdynnän loppua on joskus tuntunut kuin penis ja vagina olisivat täydellisesti yhtä. Hänen oli vähän hankala kuvailla sitä sanoin. Se on vain tuntunut käsittämättömän hyvältä. Voiko siis vagina jotenkin ihmeellisesti ottaa peniksen syleisyynsä? Voikohan tuollaista kokemusta saada kuka vain, vai vaatiiko se jotakin aivan erityistä keholta ja/tai mieleltä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksin aikana ihminen voi kokea monenlaisia tunnetilan vaihteluita. Siskosi kuvaamat tunteet eivät ole poikkeavia ja ihminen voi kokea seksin aikana tilanteita ja tunteita, joita on hankalaa kuvata sanoin. Jos kokee, että vagina ottaa peniksen syleilyynsä, ei kokemuksessa ole mitään outoa tai väärää. Turvallisessa ja luottamuksellisessa suhteessa saattaa olla mahdollisuus kokea kumppaninsa kanssa olevansa täydellisesti yhtä niin henkisesti kuin fyysisestikin seksin aikana.
Kokemukset vaihtelevat henkilön, kumppanin, tunnelman ja seksikerran mukaan. Periaatteessa kuka vain voi kokea mainitsemiasi tuntemuksia, mutta toisaalta tilanteet ovat kuitenkin aina ainutlaatuisia ja siksi harvinaisia. Mitään erityisvalmisteluja asiaa varten ei tarvitse tehdä, yhteensulautuvuuden tunne, kuten kaikki muutkin tunteet, tulee itsestään, jos on tullakseen.
Kiva kuulla, että pystytte juttelemaan siskosi kanssa seksiin liittyvistä asioista. Kaikenlaiset kokemukset seksin aikana ovat sallittuja ja mahdollisia. Tärkeintä on, että tilanne on osapuolille miellyttävä. Laajemmin tietoa emätinyhdyntään liittyen saa tästä artikkelista.
Neuvonnan tiimi