Voimakas orgasmikokemus
Poikaystävä alkoi hyväillä nenällään pimppiäni pikkareiden päältä, ja puhalteli sitten kevyesti kostuneita pikkareita. Se tuntui minusta niin hyvälle, että pyysin häntä ottamaan nopeasti pikkarit pois. Hän yllättyi pyynnöstäni, ja totesi, että taidan haluta silloin aika paljon. Tilanne oli tosiaan hurjan ihana. Hän nuoli minua, ja sain tosi voimakkaan orgasmin. Mistähän johtuu, että joskus kaikki tuntuu vaan erikoisen hyvältä, ja orgasmi ravisutti koko kehoa ennen kokemattomalla tavalla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava juttu, että olette löytäneet teille sopivan tavan nauttia. Pimppiä saa hyväillä pikkareiden päältä, jos se tuntuu molemmista miellyttävältä asialta. Ilman pikkareitakin voi kokeilla erilaisia hyväilyjä. Omaa kehoaan kannattaakin kuunnella ja edetä kehon viestien mukaan.
Monet tekijät voivat vaikuttaa orgasmituntemuksiin. Esimerkiksi omalla kiihottumisen ja rentoutumisen asteella, tunnelmalla, suhteen tilalla sekä tunto- ja muiden aistien yhteistyöllä saattaa olla vaikutusta asiaan. Jos suoraan alastomalle pimpille kohdennetun suuseksin kokee ”kiellettynä”, voi myös tietynlainen jännitys tämän ns. kielletyn elementin takia synnyttää voimakkaita tuntemuksia. Tuntemukset voivat vaihdella lisäksi seksikumppanin ja seksikerran mukaan.
Joskus kaikki on vain kohdallaan ja tulee saaneeksi voimakkaan orgasmin. Niin kauan kuin tilanne tuntuu hyvältä, voitte kokeilla erilaisia teille sopivia hyväily- ja seksitapoja. Suuseksistä on koottu enemmän tietoa tänne.
Neuvonnan tiimi