Voinko näytellä mun äitipuolelle mun kullia kun se seisoo. Se...
Voinko näytellä mun äitipuolelle mun kullia kun se seisoo. Se välillä tuo mun huoneeseen mun vaatteita ja sit tahalleen oon mun sängyllä muna pystyssä ja se näkee. Mun äitipuoli on sairaan hyvännäkönen sillä on isot tissit ja uskoisin että sheivattu pillu. Siks haluaisin näytellä sille mun munaa et se joskus ehkä haluais panna mun kaa tai tehä jotai mun kaa. Onko se okei?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuus on hyvin herkkä asia monelle ihmiselle ja kaikilla meillä on myös itsemäärämisoikeus omaan kehoomme, tämän takia ei ole sopivaa vilautella henkilölle, joka ei ole tilanteessa samalla mielellä mukana. Voi olla, että äitipuolesi olisi hyvin yllättynyt mahdollisesta vilauttelustasi ja saattaa olla, että hän ei olisi tilanteessa sellaisella mielellä mukana, mitä toivoisit. Fantasioita silti saa aina olla ja on hyvin yleistä fantasioida itseään hieman vanhemmastakin henkilöstä. Aihe on myös yleinen pornossa, joten et ole mieltymystesi kanssa yksin ja voit turvallisin mielin jatkaa asiasta fantasiointia.
Maija Nieminen