Yaoista kiihottuminen
Asia on niin, että olen lesbo ja olen viime aikoina innostunut animesta ja mangasta, jossa on miehiä jahtaavia pervoja naisia. Ihailen nyt sellaisia naisia. Olen myös kiinnostunut kaikenlaisesta kuumasta yaoi-genrestä, mikä on vaan k18: manga, anime, visual novel, voice over. Pervot ajatukset valtaavat mieleni. Ajattelen pervoja töissä ja vapaa-ajalla, ja koetan saada käsiini kaikkea yaoihin liittyvää, mitä vaan on mahdollista saada. Olen kiinnostunut yaoi-roolipelaamisestakin. Kuuntelen usein vapaa-ajalla k18 yaoi-voice overia youtubesta ja tunnen kiihottuvani. Äsken kuuntelin yaoi voice overia kotona, tyydytin itseäni ja sain orgasmin. Onko minussa jotain vikaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Oma seksuaalisuus ja kiihottumisen kohteet voivat joskus hämmentää. Fantasioissa kaikki on sallittua ja fantasiat voivatkin käsitellä seksuaalisuutta hyvin monimuotoisella tavalla. Fantasioissa voi ihan hyvin esiintyä myös lesbo- tai homoseksiä, vaikka kokisikin itsensä heteroksi ja päinvastoin; vain mielikuvitus on oikeastaan rajana. Sinussa ei ole siis mitään vikaa ja voit jatkossakin nauttia kuvailemistasi kohteista, jos ne sinua kiihottavat.
Jos kaipaat vielä keskustelua tilanteeseesi liittyen tai koet, että tavallinen arki häiriintyy omien fantasioiden tai sooloseksihetkien takia, voit olla halutessasi yhteydessä neuvontapuhelimeemme, neuvomme sinua mielellämme uudestaankin.
Maija Nieminen