Yhdynnässä liikkuminen
Sellaista kysyisin, että tarvitseeko tytön liikkua jotenkin yhdynnän aikana, jos ollaan lähetyssaarnaaja-asennossa? Vai onko tyttö ihan liikkumatta? Onko tällä vaikutusta pippelin edestakaisliikkeeseen pimpissä? Tuntuisi äkkiseltään, että pippelin liikuttelu tuntuisi enemmän, jos molemmat liikkuisivat.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokainen voi liikkua yhdynnän aikana juuri niin vähän tai paljon kuin hyvältä tuntuu. Jotkut eivät koe luontevaksi liikkua ollenkaan, toiset saattavat liikkua tai esimerkiksi kosketella kumppaniaan. Tilanteet myös vaihtelevat yhdyntäkerran mukaan.
Riippuu tilanteesta, vaikuttaako tytön liikkuminen pippelin edestakaisin tapahtuviin liikkeisiin pimpissä. Usein erilaiset liikkeet tai kosketukset voidaan kokea myönteisinä asioina ja ne saattavat tuoda lisää nautintoa molemmille. Tavallisesti yhdyntä sujuu omalla painollaan eikä tilanteessa tarvitse miettiä, liikkuuko vai ei. Kumppanin kanssa voi tehdä niitä asioita, jotka molemmista tuntuvat hyviltä. Jos sinua kiinnostaa, on tähän artikkeliin koottu laajemmin tietoa yhdynnästä. Myös neuvontapuhelimeen soittamalla tai terveydenhoitajalta kysymällä voi saada lisätietoa yhdyntään liittyen.
Neuvonnan tiimi