Yhdyntätahdin kiihtyminen pornossa ennen orgasmia
Olen seurannut kuinka pornovideoilla yhdyntätahti kiihtyy aina vähän ennen loppua. Tiedättekö miksi niin on? Onko tämä tyypillistä myös oikeassa elämässä tapahtuvassa naisen ja miehen välisessä yhdynnässä? Olen myös miettinyt, voiko se sattua naisen pimppiin? Vai voiko nainen suorastaan haluta sitä, ja saada siitä lisää nautintoa? Jotenki minusta tuntuu, että tämä tapahtuisi miehen tahdosta ja ehdoilla.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pornoelokuvat ovat näyteltyjä elokuvia, jotka luodaan ihmisten fantasioiden pohjalta. Kaikki pornoelokuvissa nähdyt kohtaukset eivät välttämättä vastaa oikeassa elämässä harrastettua seksiä. Siksi onkin hienoa, että osaat kyseenalaistaa näkemääsi.
Oikeassa elämässä on mahdollista, että yhdyntätahti kiihtyy juuri ennen orgasmia. Tahti saattaa kiihtyä refleksinomaisesti muutamien edestakaisten liikkeiden ajan, kunnes henkilö tuntee kokevansa nautinnon huipun. Tahdin kiihdyttäminen usein tuntuu luonnolliselta juuri ennen orgasmin kokemista. Tilanteet voivat kuitenkin riippua paljon esimerkiksi seksin osapuolista ja seksikerrasta. Tahtia ei ole pakko kiihdyttää, jos kokee saavansa nautintoa muilla tekniikoilla tai kiihdyttäminen ei tunnu toisesta mieluisalta.
On ihmisiä, jotka kokevat nopean yhdyntätahdin kiihottavana tai nautinnollisena. On myös niitä, jotka tykkäävät rauhallisemmasta tahdista. Nopeatahtinen ja pitkään jatkunut liike voi satuttaa pimppiä. Kumppanin kanssa kannattaa jutella siitä, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Yhdynnän ei kuulu sattua, joten asiasta voi sanoa toiselle. Kitkan vähentämiseksi ja luiston parantamiseksi voi käyttää liukuvoidetta.
Pornossa nähty yhdyntätahti saattaa olla nopeampi kuin oikeassa elämässä. Myös muut otteet ja kosketustavat voivat poiketa oikeasta elämästä. Etenkin pornossa tahti voi määräytyä miehen mukaan. Tosielämässä tulee ottaa huomioon molemmat osapuolet ja sovittaa yhdyntätahti molempien mieleiseksi.
Neuvonnan tiimi