Yhtäaikainen orgasmi kimppakivassa
Olen aika kokenut seksissä ja kumppaneita on kertynyt paljon. Olisi mukava saada olla kahden miehen kanssa yhtä aikaa, ja haaveeni on että saisimme kaikki kolme orgasmin yhtä aikaa. Siis niin, että toinen mies laukeaisi samalla hetkellä pilluun ja toinen peppuun, ja että minulta tulisi samaan aikaan. Onko tuota mahdollista harjoitella, vai voiko se tapahtua vain onnekkaan sattuman kautta, jos sittenkään? Olisi se hienoa kokea miltä silloin tuntuu.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasia kimppakivasta on melko yleinen ja kuvaamistasi tilanteista onkin lupa nauttia ja fantasioida. Orgasmin saaminen kumppanin kanssa yhtä aikaa voi tuntua hankalalta ja hieman hankalammaksi tilanteen tekee se, jos osapuolia on useampia. Mahdotonta se ei kuitenkaan ole, tilanne vain monesti riippuu seksin osapuolista, asennosta, kiihottuneisuudesta, mielentilasta sekä seksikerrasta itsestään.
Tilannetta on lupa harjoitella kumppanien kanssa etsimällä tapoja stimuloida toista tai itseä niin, että yhtäaikainen orgasmi olisi mahdollinen. Kehoa ei voi valitettavasti täysin määrätä samanaikaiseen orgasmiin toisen/muiden kanssa. Harjoitteluun voi mennä aikaa ja kumppanien kanssa kannattaakin jutella kaikkien toiveista ja huolista. Halutessanne voitte havainnoida, millä hetkellä kuvaamasi yhdyntätapa olisi otollisinta aloittaa toisen/kummankin kanssa, jotta saavuttaisitte kliimaksin samaan aikaan.
Matkassa saattaa olla ajoittain onnekasta sattumaa ja toisinaan taas havaintojen ja harjoitusten kautta opittua tietoa. Olennaisinta onkin keskittyä siihen, että tilanne olisi kaikille mieluinen, rento ja nautinnollinen, vaikkei orgasmia saisikaan yhtäaikaisesti. Joskus fantasiat voivat olla nautinnollisimpia mielikuvien tasolla tai vain osittain toteutettuina. Jos sinulle kuitenkin tarjoutuu tilaisuus kuvaamasi toimintaan ja kaikki osapuolet ovat mukana vapaasta tahdostaan, voi fantasiansa laittaa toteen. Lisätietoa fantasioista ja seksistä saat soittamalla neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi