Ympärileikatulle penikselle annettava suuseksi
Olen miettinyt ympärileikatun peniksen tuntoa. Ja nimenomaan ”itsekkäästi” kuinka minä naisena sen kokisin. Eikö terska ala muuttua kuivaksi ja silleen kovaksi ympärileikkauksen jälkeen? Entä jos ajautuisi seksiin ympärileikatun miehen kanssa? Pelkään, etten nauttisi suuseksin antamisesta sellaiselle penikselle. Se olisi varmaan aika erilaista. Olisiko teillä vinkkejä juuri ympärileikatulle penikselle annettavaan suuseksiin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaisia seksuaalisuuteen liittyviä asioita on sallittua pohtia. Koska kehoissa on eroja, myös ympärileikatuissa peniksissä on eroja. Lisäksi tilanteet vaihtelevat luonnollisesti myös kokijan mukaan.
Yleisesti ottaen ympärileikkaus saattaa vaikuttaa peniksen tuntoherkkyyteen. Terska voi esimerkiksi kuivua ja karheutua paljaaksi jäädessään. Kaikki muutokset ovat kuitenkin yksilöllisiä.
(Suu)seksissä ympärileikattu penis voi tarvita enemmän stimulointia ja kosketusta. Myös liukuvoiteen käyttö on usein hyväksi kitkan vähentämiseksi. Jokainen pitää suuseksissä hyvin erilaisista asioista, joten noin muutoin parhaimmat neuvot suuseksiin saa vain toiselta osapuolelta itseltään. Kaikissa seksin muodoissa on hyvä muistaa kondomin käyttö.
Riippuu paljon henkilöstä, tykkääkö antaa suuseksiä ympärileikatulle henkilölle vai ei. Omaa tuntemustaan on lupa kuunnella ja noudattaa kokemustaan sillä tavoin, että tekee vain asioita, jotka tuntuvat itsestä hyvältä. Jos jokin arveluttaa, kannattaa puhua omista tunteistaan seksikumppaninsa kanssa ennen suuseksin aloittamista. Yhdessä on mahdollista löytää molempia miellyttävä tapa nauttia seksistä.
Neuvonnan tiimi