Yöllinen siemensyöksy seksin jälkeen
Meillä oli poikaystävän kanssa elämämme parasta seksiä yhtenä iltana. Ihmettelen sitä, mitä tapahtui seuraavana yönä. Vaikka poikaystävä oli saanut runsaan siemensyöksyn ja samalla mahtavan orgasmin yhtä aikaa minun kanssani, hän sai 5h sen jälkeen yöllisen siemensyöksyn. Nukuimme lusikasssa, ja heräsin kun hänen peniksestä ruiskahteli spermaa päälleni. Miten hän voi laueta yöllä nukkuessa, kun sitä ei ollut tapahtunut koskaan ennen suhteemme aikana? Eikö tällainen ole aika outoa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että nautitte yhteisestä seksistänne. Vaikka poika saisi siemensyöksyn illalla, ei se estä yöllisen siemensyöksyn tulemista. Ihmisen kehot toimivat eri tavoin, mutta on tyypillistä, että siemensyöksystä huolimatta poika voi saada myös yöllisen siemensyöksyn. Yöllinen siemensyöksy ei tarkoita sitä, etteikö poikaystäväsi olisi nauttinut aiemmin illalla seksistänne. Yöllisessä siemensyöksyssä on kyse kehon luonnollisesta reaktiosta, josta ei tarvitse kantaa huolta. Siemensyöksyjä voi saada useastikin vuorokauden aikana. Joillekin on myös mahdollista saada orgasmi ilman siemensyöksyä tai siemensyöksy ilman orgasmia.
Voitte yhdessä jutella tuntemuksistasi poikaystäväsi kanssa. Outouden tunne toivottavasti hälvenee keskustellessa. Jutelkaa rohkeasti yhdessä aihepiiriin liittyen tai olkaa yhteydessä neuvontapuhelimeemme, jossa autamme mielellämme lisää. Enemmän tietoa siemensyöksystä saat täältä.
Neuvonnan tiimi