Yöllisen siemensyöksyn huomaaminen vasta aamulla
Hei. Luin tältä palstalta yöllisistä siemensyöksyistä. Minullakin on niitä 3-4 krt viikossa. En herää niihin enkä tunne niitä ollenkaan. Herättyäni huomaan, että housut ovat märät, jos siemensyöksy on tullut vähän aikaisemmin, tai kovat koppurat, jos olen lauennut joskus iltayöllä. Miksi en herää siemensyöksyn tuloon? Olen kateellinen niille, jotka pystyvät tuntemaan niistä nautintoa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet lukenut palstaa ja halusit tietää vielä enemmän sinua mietityttävästä asiasta. Yöllinen siemensyöksy on kehon vaaraton reaktio, jonka suhteen voi olla rauhassa. Yöllinen siemensyöksy tapahtuu tahattomasti yön aikana ja siemensyöksyjä voi tulla useammankin kerran viikossa.
Jokaisen kehon toimii hieman eri tavalla ja siksi jotkut heräävät siemensyöksyn saadessaan ja toiset taas eivät. Tällaisiin asioihin on kuitenkin vaikeaa vaikuttaa itse. On hyvin tavallista nukkua koko yön ajan heräämättä siemensyöksyyn. Maailmassa on paljon muitakin, jotka huomaavat vasta herätessään saaneensa siemensyöksyn. Tässä ei ole mitään outoa, vaikka tilanne saattaisikin harmittaa. Laukeamisesta saatua nautintoa voi kokea hereillä ollessaan esimerkiksi itsetyydytyksen kautta. Ei siis syytä harmiin tai huoleen. Lisätietoa siemensyöksystä saat täältä.
Neuvonnan tiimi