Yölliset siemensyöksyt vilkkaasta seksielämästä huolimatta
Miksi poikaystävä saa yöllisiä siemensyöksyjä, vaikka meillä on vilkas ja ihana seksielämä? Olen useamman kerran herännyt kun spermaa ruiskahtelee pyllylle. Nukumme alasti ja tavallisesti lusikassa. Hän itse sanoo, että lusikassa nukkuminen on vaan niin ihanaa, että siksi hän laukeaa joskus yölläkin. Voiko se johtua vaan siitä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen ihmisen keho toimii omalla tavallaan. On aivan mahdollista kokea yöllinen siemensyöksy, vaikka olisikin jo lauennut aiemmin päivän aikana. Itselle tärkeän ihmisen läheisyys, alastomuus ja ihokontakti saattavat henkisellä ja fyysisellä tasolla tuoda mielihyvää ja saada aikaan siemensyöksyn. Yöllisiin siemensyöksyihin onkin itse vaikeaa vaikuttaa. Nuoremmilla kuvaamasi tilanteet voivat olla vähän yleisempiä. Tilanteesta ei tarvitse olla kuitenkaan huolissaan.
Poikaystävän kanssa voi jutella asiasta, jos yölliset siemensyöksyt hämmentävät tai häiritsevät. Esimerkiksi alusvaatteiden käytöllä on mahdollista estää paikkojen tahriintuminen ja siemensyöksyyn herääminen. Tarkemmin tietoa siemensyöksystä saatte vielä terveydenhoitajalta ja tästä artikkelista.
Neuvonnan tiimi