Alusvaatteiden riisuminen nakubileissä
Järkätään mun luona kavereiden kaa ”naku bileet” kun vanhemmat on päivän poissa, ja sinne pitäis tulla poikii ja tyttöi mut ei olla oikeesti nakuna vaan alusvaatteissa tehdää kaikkee pelataan ja muuta kivaa. Mietittii kyl sit parin pojan kaa että jos uskalletaa nii sit voitais riisuu kalsarit ja olla ihan pippelit paljaana, nii sit ehkä muutki ehkä jopa tytöt uskaltais olla nakuna kans, nii mitä te luulette että voisko siinä käydä sillee?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Nakuna oleminen voi tuntua kiinnostavalta ja jännittävältä asialta. On kuitenkin vaikeaa ennustaa, miten varsinaisissa nakubileissä tapahtumat etenisivät. Tilanteet riippuvat paljon esimerkiksi henkilöistä itsestään, illan tunnelmasta ja ylipäätään nakuilukerrasta. Joskus ihmiset saattavat lähteä helpommin mukaan hassuttelemaan, toisinaan tunnelma voi olla varautuneempi. Yleensä nakuileminen on helpompaa silloin, kun kyseiset tilanteet ovat itselle jo tutumpia. Voi olla, että ensimmäisellä nakubilekerralla ajatus alastomuudesta tuntuu vieraalta tai nololta. Tuntemuksissa voi olla kuitenkin eroja.
Erilaiseen nakuiluun tulisi olla kaikkien suostumus. Tällä tavoin tunnelma pysyy mukavana ja kukaan ei tunne oloaan loukatuksi. Jos asiasta keskustelee jo etukäteen, voi tytöiltä kysyä, olisiko heillä kiinnostusta nakuna olemiseen. Jokaisen päätöstä tulee kunnioittaa ja miettiä sen mukaan, onko nakuilu hyvä ajanviete vai sopiiko alusvaatteisillaan oleminen paremmin kaikille. Tärkeintä on, että jokaisella olisi turvallinen olo ja viettäisitte mukavan illan yhdessä.
Jos kaipaisit vielä lisänäkökulmaa tilanteeseesi, voit tulla juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi