Fantasia alasti liikkumisesta luonnossa
Kesä tulossa. Ajatuksiin nousee liikkuminen alasti luonnossa. Jännitystä lisää ajatus tulla nähdyksi. Fantasioissa haluaisin enemmänkin olla alasti toisten nähden esim mökillä tai maatilalla missä voisi puuhastella tavallisia asioita olemalla itse täysin alasti. En halua näyttää erektiota tai tyydyttää itseä toisten nähden vaan olla puettujen joukossa ilman vaatteita. Voiko fantasia mennä niin pitkälle, että sen toteuttaisin?Muuten kuin alastonmallina (taide) ei ole fantasiat vielä toteutuneet.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alastomuus on luonnollinen asia, josta on sallittua nauttia. Luonnossa alasti liikkuminen voi tuntua kiihottavalta ja julkisten alueiden ulkopuolella on mahdollista näin toimiakin. On tärkeää, ettei kuitenkaan tule ketään tilanteen ulkopuolista tahattomasti osallistamaan omiin fantasioihinsa. Mukavaa kuulla, ettet haluakaan esitellä toisille erektiotasi tai tyydyttäisi itseäsi.
Onko sinulla sellaisia läheisiä, joiden mökillä tai maatilalla voisit puuhastella alasti? Myös itse voi vuokrata mökin, jonka läheisyydessä on mahdollisuus olla alasti, kunhan muut mökit eivät ole näköyhteyden päässä. Tai olisiko sinulla esimerkiksi kumppania tai mahdollisuutta etsiä vaikkapa netistä seuraa fantasiasi toteuttamiseen? Yksi vaihtoehto on myös etsiä tietoa ja neuvoja Suomen Naturistiliitto ry:n tai Suomen Naturistiklubi ry:n kautta, jos pelkkä alastomuus ilman seksuaalista ulottuvuutta riittää.
Fantasioissa ei ole mitään pahaa. Mielikuvien sekä mahdollisen itsetyydytyksen avulla on myös mahdollista toteuttaa sellaisia fantasioita, joiden toteuttaminen oikeassa elämässä on vaikeaa, tai jopa mahdotonta. Mikäli tällä hetkellä kuvaamasi fantasia on hankala toteuttaa, voit miettiä, voisiko alastonmallina olemisen vielä toistaa jossakin. Ja vaikka nyt ei löytyisi ketään innokasta toteuttamaan fantasiaasi, ei se tarkoita, etteikö kuvaamasi tilanne voisi joskus tulevaisuudessa toteutua asiaan suostumuksensa antavien ihmisten toimesta.
Jos kaipaat tukea ja neuvoja fantasioihin liittyen, olet lämpimästi tervetullut jakamaan ajatuksiasia vielä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi