Fantasia miesten välisestä seksistä
Olen bi mies ja tykkään siitä että minua pannaan pyllyyn ja asian suhteen on myös monia fantasioita. Haluaisin naida monen miehen kanssa saman päivän aikana mutta en tiedä kannattaako sitä toteuttaa tai mistä ja miten saisin asiaa alullekaan koska olen ollut vain yhden kanssa. Kondomin kanssa se ei tunnu hyväle vaan haluaisin toteuttaa tämän kaikkien kanssa ihan ”normaalisti loppuun saakka” mitä pitäisi tehdä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla moninaisia mieltymyksiä ja fantasioita. Mainitsemistasi asioista on sallittua pitää ja kiihottua.
Mitä kautta löysit mainitsemasi seksikumppanin? Voisiko tätä kautta löytää jonkun uuden ihmisen elämäänsä? Jos hakee pelkkää seksiseuraa, saattaakin myös esimerkiksi netin seksitreffipalstoilta löytää kumppanin. Omassa ilmoituksessaan voi tuoda esiin toiveensa. Myös erilaisista seksuaalivähemmistöille suunnatuista tapahtumista saattaa löytää seuraa. Monen kumppanin kanssa voi naida saman päivän aikana, mutta tosielämässä on hyvä kuunnella kehoaan ja edetä sen mukaan, ettei mikään satuta itseä. Kumppanin/kumppaneiden kanssa on hyvä käydä läpi tilanteen säännöt sekä osapuolten toiveet ja rajat. Kaikkeen seksuaaliseen toimintaan on saatava osapuolten suostumus. Seksin eri muodoissa suositellaan käytettäväksi kondomia, joka suojaa seksitaudeilta. Seksuaaliterveyden kannalta parhain vaihtoehto onkin käyttää suojausta anaaliseksissä.
Joskus fantasian toteuttaminen kokonaisuudessaan voi tuntua vaikealta toteuttaa. Tällöin voi miettiä, olisiko mahdollista kokeilla vain jotakin tiettyä fantasian osa-aluetta. On myös täysin sallittua nauttia fantasioistaan ainoastaan mielikuvien sekä esimerkiksi itsetyydytyksen ja seksivälineiden avulla. Mikäli kaipaisit lisää tietoa tai keskustelua fantasioihisi tai seksuaalisuuteen liittyen, olet lämpimästi tervetullut juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi