Fantasia ryhmäseksistä
Olen ajatellut sellaista tilannetta, missä monta ihmistä harrastaa seksiä keskenään. Mitä he tekevät, jos on vaikka nainen ja kaksi tai kolme miestä? Millaisia heidän aktinsa ovat? Haluavatko miehet olla tuollaisessa tilanteessa? Kertokaa kuitenkin lähinnä naisen kannalta, koska itsekin olen tyttö.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksiä voi harrastaa sillä tavalla, mikä tuntuu kaikista osapuolista hyvältä. Yhteisen aktin eteneminen riippuu aina seksin osapuolista, heidän toiveistaan sekä seksikerrasta itsestään. Aktin onnistumiseen vaikuttavat myös esimerkiksi seksin osapuolten rakenteelliset tekijät. Ennen ryhmäseksiä on tärkeää ottaa puheeksi jokaisen toiveet ja rajat. Kaikenlaisen seksin tulee tapahtua yhteisymmärryksessä ja osallistujien vapaasta tahdosta.
Seksi voi sisältää vaikkapa samanaikaista suuseksiä tai esimerkiksi yhden kumppanin kanssa harrastettua emätinyhdyntää ja toisen kumppanin kanssa samanaikaisesti harrastettua suuseksiä. Ryhmäseksiin voi sisällyttää myös käsin tai seksilelulla tehtyjä hyväilyjä, itsetyydytystä tai seksin seuraamista sivusta. Muitakin vaihtoehtoja voi miettiä kumppaneidensa kanssa. Kaikissa seksin muodoissa suositellaan käytettäväksi kondomia tai suuseksisuojaa.
On täysin yksilöllistä, haluaako henkilö harrastaa ryhmäseksiä. Fantasian tasolla ryhmäseksifantasia on yleinen, mutta kaikki eivät välttämättä halua toteuttaa fantasioitaan tosielämässä. Jotkut voivat olla valmiita toteuttamaan jonkin tietyn osan fantasiasta, mutta eivät halua toteuttaa fantasiaa kokonaan. Itseään on tärkeää kuunnella ja tehdä päätös omien tuntemustensa mukaan. Ryhmäseksistä saa haaveilla esimerkiksi itsetyydytyksen keinoin, jos se tuntuu itsestä hyvältä.
Neuvonnan tiimi