Fantasia tallottavana olemisesta
Olen kiinnostunut/halukas olemaan naisen tallottavana. Muutamia kertoja päässyt kokemaan aidosti miltä lenkkarit tuntuu iholla kun nainen astelee ja seisoo päälläni. Onko sallittua/normaalia kiihoittua ko tapahtumasta? Onko haitaksi jos kengät on ulkokäytössä hieman likaantuneet? Tämä kaikki itselle aika uutta ja hämmentävää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamastasi fantasiasta on luvallista kiihottua ja maailmassa on muitakin henkilöitä, jotka kiihottuvat samanlaisista asioista. Ulkokäytössä olevat kengät voivat liata paikkoja, mutta jos se ei haittaa itseä tai seksikumppania, ei asiasta tarvitse olla huolissaan. Seksihetken jälkeen on kuitenkin hyvä huolehtia hygieniastaan ja puhdistaa likaantunut iho sekä tarvittaessa tallomisympäristö.
Omat fantasiat voivat hämmentää tilanteen ollessasi vielä uusi itselle. Hienoa, että uskalsit kysyä sellaisia asioita, jotka juuri nyt pyörivät mielessäsi. Seksikumppanin kanssa on tärkeää jutella ja kartoittaa molempien toiveita, rajoja ja turvallisuutta tallomisen suhteen. Kuvaamissasi tilanteissa on hyvä seurata kehon viestejä ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat hyvältä.
Mukavaa, että olet päässyt jo muutaman kerran toteuttamaan fantasiasi. Etene mieltymystesi toteuttamisessa sellaiseen tahtiin, mikä sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä. Jos kaipaat juttuseuraa tilanteeseesi liittyen, kuuntelemme sinua mielellämme neuvontapuhelimessa. Lisätietoa BDSM-mieltymyksistä saat vielä täältä.
Neuvonnan tiimi