Haave ryhmäseksistä
Minulla on viime aikoina usein ollut haaveena, että olisin kolmen miehen kanssa yhtä aikaa. Olisi mukava tuntea hyväilyjä yhtä aikaa eri puolella vartaloa. Onko tämä naisen kannalta uhkarohkeaa? Entä jos miehet villiintyvät tuollaisesta? En välttämättä halua saada montaa penistä yhtä aikaa. Tiedostan kuitenkin, että miehille ei pelkät hyväilyt riitä, vaan heidän on saatava muutakin. Miten voisin edetä asiassa turvallisesti?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamistasi asioista on sallittua fantasioida ja moni muukin on kiinnostunut ryhmäseksiin liittyvistä fantasioista. Hienoa, että otat huomioon myös turvallisuuden, mikäli haluat toteuttaa fantasiasi.
Kaikenlaisissa seksikontakteissa on hyvä varmistua kumppanin luotettavuudesta, olipa kyseessä sitten yksi tai useampi samanaikainen seksikumppani. Luotettavan seksikumppanin kanssa on turvallista puhua omista toiveistaan ja huolistaan ja seksikumppani kunnioittaa sinun rajojasi. Seksikumppanin kanssa on siis hyvä olla samalla aaltopituudella ja kaikenlaisissa seksikontakteissa tulisi edetä sen mukaan, mikä on molempien/kaikkien mielestä sopivaa toimintaa. Näin tilanne ei ole liian uhkarohkea kenellekään.
Jotkut miehet voivat villiintyä hyväilyistä, mutta jos omista rajoista on keskusteltu jo etukäteen, osaavat luotettavat ja asialliset seksikumppanit ottaa toiveesi ja rajasi huomioon. Kumppaneille on tärkeää kertoa, ettei halua saada kaikkia peniksiä yhtä aikaa sisäänsä. Seksikumppaneita voi myös ohjata toisenlaisiin hyväilyihin tai pyytää pitämään pienen vilvoittelutauon, jos tunnelma menee mielestäsi liian kiihkeäksi. Halutessanne voitte keskustella yhdessä, olisiko jokin toinen tapa antaa miehille seksuaalista nautintoa, mikäli et halua edetä yhdyntään. Keskustelkaa lisäksi kondomin tai suuseksisuojan käytöstä, mikäli hyväilyt sisältävät limakalvokontakteja.
Erilaisista mielikuvista ja fantasioista on lupa nauttia ja ne voivat piristää omaa mieltä sekä seksielämää. On myös täysin sallittua jättää fantasiat vain mielikuvien tasolle, jos tilanne tuntuu jollakin tapaa hankalalta tai turvattomalta toteuttaa. Mikäli haluat vielä keskustella fantasioihin ja turvallisuuteen liittyvistä teemoista, autamme mielellämme sinua neuvontapuhelimessamme.
Neuvonnan tiimi