Hei! Kärsin fetissistä joka aiheuttaa ongelmia normaaliin seksielämään tai oikeestaan...
Hei! Kärsin fetissistä joka aiheuttaa ongelmia normaaliin seksielämään tai oikeestaan sen hakemiseen. Aihe on siis insesti mitä en itse halua harjoittaa mutta en saa tarpeekseni insesti tarinoista ja näyellyistä pornoista, normaali seksi ei innosta saatikka sitten edes ihmissuhteet. Lisäksi tunnen olevani sairas paska tämän asian takia ja tarvitsen apua, mistä sitä uskaltaa hakea ilman pervon leimaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että otit yhteyttä meihin. Fantasiat ja teot ovat eri asioita. Fantasioissa eli mielikuvissa voimme kiihottua hyvin monenlaisista asioista – sellaisistakin, joita ei ole tosielämässä mahdollista toteuttaa. Insestifantasiat ovat varsin tavallisia ja tähän teemaan liittyvä porno on hyvin suosittua. Vaikka tosielämässä insesti tekona on laissa kielletty, eivät fantasiat ole kiellettyjä tai tee kenestään sairasta. Esimerkiksi ns. kinky-yhteisöissä aikuiset ihmiset voivat toteuttaa tämänkaltaisia fantasioita sovitusti ja kaikkien osapuolten suostumukseen perustuen.
Fetissit ovat sallittuja ja niistä on lupa nauttia. Jos fetissistä kokee voimakasta ahdistusta ja tuntuu, että se häiritsee tai hallitsee muuta elämää, voi avun ja tuen hakeminen esimerkiksi seksuaaliterapiasta olla hyödyksi.
Keskustelisimme mielellämme kanssasi tarkemmin. Kohtaamme seksuaaliset mieltymykset ilman tuomitsemista tai leimaamista. Työskentelymme on luottamuksellista. Meihin voi olla yhteydessä puhelinneuvonnassa tai laittamalla yhteydenottolomakkeen nettisivuillamme.
Oona Turunen