Hei,olemme olleet yhdessä 26 v ja mieheni jo impotentti,onko meitä...
Hei,olemme olleet yhdessä 26 v ja mieheni jo impotentti,onko meitä tämän ikäisiä( 48) muita ketkä yhdessä vaikka kaikenlainen seksi loppunut suhteesta kokonaan sairauden tai jonkun muun takia,mutta rakkaus voittaa,vai olemmeko tosi outo ja harvinainen tämän ikäinen pari???? Vain haleja

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokainen pariskunta on omanlaisensa ja eri suhteissa ilmaistaan hellyyttä ja läheisyyttä eri tavoin. Seksittömyys ei ole harvinaista minkään ikäisenä, eikä seksiä ole pakko harrastaakaan, jos ei halua. Tärkeintä on, että löytää yhdessä kumppanin kanssa jonkin molemmille mieleisen keinon ilmaista välittämistä ja saada hellyyttä.
Mikäli asia vaivaa, on tilanne hyvä ottaa puheeksi kumppanin kanssa. Jos asiaa on vaikeaa ratkoa kaksin kumppanin kanssa, myös seksuaalineuvojan vastaanotolta on mahdollisuus saada apua. Yhteystiedot löytyvät täältä. Sinua voisi myös hyödyttää meille aiemmin tullut kysymys, joka sivuaa aihettasi. Vastauksen löydät täältä.
Neuvonnan tiimi