Himo saada seksiä
Onkohan niin, että kun poika saa ensimmäisen kerran seksiä, siihen tulee niin suuri himo, että sitä tekee sen jälkeen mieli aina uudestaan? Eli jos ei ole vakituista kumppania, etsii tyttöjä joiden kanssa pääsisi sänkyyn. Tarkoitan siis, että ilman seksiä eläminen olisi lähes tuskaa, eikä voisi olla pitkään ilman.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksi ja seksin ajatteleminen voi saada aikaan himoa tai muita tunteita. Jotkut voivat tehdä niin, että etsivät satunnaista seksiseuraa, jos ei ole vakikumppania. Toiset taas haluavat harrastaa seksiä vain vakikumppanin kanssa eivätkä etsi satunnaista seksiseuraa, vaikka kokisivatkin himoa. Kyseessä on siis yksilöllinen tilanne ja yhdelle ilman seksiä eläminen voi tuntua vaikealta, toiselle siedettävämmältä ja kolmannelle ei lainkaan hankalalta. Osa kokee myös, että himoja on mahdollista helpottaa esimerkiksi itsetyydytyksen avulla.
Vaikka ensimmäisen kerran jälkeen kiinnostuisikin vielä enemmän seksin harrastamisesta, ei se tarkoita, että loppuelämän ajan halukkuus pysyisi samanlaisena. Pikemminkin halun ja himon määrä voi aaltoilla riippuen esimerkiksi iästä, elämäntilanteesta ja terveydentilasta. Tämä kaikki on luonnollista ja jokainen saa elää sellaista elämää, joka itsestä tuntuu sopivimmalta.
Neuvonnan tiimi