Hyvä Sexpo.Olin kuutisen vuotta naimisissa hurjan naisen kanssa. Kun tutustuimme,...
Hyvä Sexpo.
Olin kuutisen vuotta naimisissa hurjan naisen kanssa. Kun tutustuimme, hän työskenteli prostituoituna. Hänen seksuaalisuudessaan oli erikoista mm. se, että hän oli jo nuorena tykännyt olla objektina. Hän kertoi, että koko ikänsä hän oli ollut laiska tekemään miehille mitään, mutta hänelle sai tehdä mitä tahansa.
Varsinainen kysymykseni on, onko yleistä, että naisen hartaimmat fantasiat keskittyvät väkisinmakaamiseen ja raiskaukseen?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Erilaiset valtaan liittyvät fantasiat ovat verrattain yleisiä kaikilla sukupuolilla. Myös raiskauksesta voi fantasioida, sillä fantasioiden maailmassa tosimaailman lait eivät päde. Tärkeää on ymmärtää ero fantasian ja teon välillä: raiskausfantasia ei merkitse halua kokea oikea raiskaus.
Joissakin suhteissa tai kohtaamisissa voidaan sopia, että toinen on ikään kuin objekti seksin aikana. Tällöin on kuitenkin tärkeää sopia siitä, minkälaiset teot ovat sallittuja ja toivottuja. Käytössä on tärkeää olla turvasana tai -ele, jonka lausuminen tai tekeminen tarkoittaa sitä, että leikin asetelma puretaan välittömästi ja leikkiä jatketaan vasta kun tilanne ja kummankin toiveet on käyty yhdessä läpi.
Fantasioista löydät lisätietoa täältä ja vallalla leikkimisestä täältä.
Neuvonnan tiimi