Ihmissuhteet ja seksuaalisuuden toteuttaminen
Pääleviää. Ihastus on niin ihana mutten voi lähestyä. pelkkä ulkonäkö saa sekasin koko päiväksi. Hävettää ja ihastukset tms vaan kaikkoaa koska minulle ei ole tarkoitettu ketään enkä haluakkaan, vaikka ihastus on minua kohtaan ynseä niin silti päänileviää pakahduksesta, normaalia mutta hävettää omat tunteet. Onneksi maksullisilla naisilla saa totetuttaa seksuaalisuuttaan, oikeat ihmissuhteet tekevät vain hulluksi. Mutta en halua tai pysty pitää mieltä pois muutamista tyypeistä🙄 t kevät🤯🥵

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Moni muukin voi havaita keväällä ikään kuin heräävänsä eloon ja ihastuvansa ihmisiin. On tavallista, että ihastuksen läsnäolo tai ihastuksen miettiminen saa ajatukset sekaisin. Ihastuminen voi tuntua samaan aikaan sekä ihanalta että raastavalta. Ihastukset yleensä menevät ohi itsestään. Tunteitaan ei tarvitse yhtään hävetä, tällaiset tilanteet ovat muillekin tuttuja. Kyseisestä tunteesta voi yrittää nauttia ja tuoda ihastuksestaan saamaa hyvää energiaa muuhun arkeen, mikäli ei halua lähestyä tunteidensa kohdetta.
Ihmissuhteissaan saa toimia omasta mielestään itselleen sopivimmalla tavalla. Myös seksuaalisuuttaan voi toteuttaa itselleen toimivin keinoin. Olet arvokas ihminen, joten olethan ystävällinen itsellesi. Tunteitaan ja ajatuksiaan voi tarvittaessa työstää ammattilaisen kanssa. Halutessasi olet tervetullut juttelemaan tilanteestasi esimerkiksi neuvontapuhelimeemme tai seksuaalineuvojan vastaanotolle. Sinua saattaisi myös auttaa meille jo aiemmin tullut kysymys ja siihen annettu vastaus, jonka löydät täältä.
Neuvonnan tiimi