Ihmisten kotien katseleminen nettisivun kautta
Ostin jäsenyyden sivulle jossa kuvataan 24/7 ihmisten koteja ja elämää. Katve alueita voi olla. Kyse on laillisesta sivusta. olen selvittänyt asiaa niin pitkälle kun voi. Kyseessä on kai jopa ilmiö. Olen löytänyt itsestäni voyerismi puolen ja tossa sitä voi toteuttaa laillisesti. Meitä on joka lähtöön mutta mikä saa ihmiset tohon mukaan,nauttiiko joku niin paljon esiintymisestä? Että haluaa koko elämänsä nettiin. ? Itse olen hämmästynyt kuinka kiihottavaa on tarkkailla. Olen kai pervo.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuus on valtavan moninaista ja ihminen voi löytää itsestään ja seksuaalisuudestaan uusia puolia läpi elämän. Mieltymysten kirjo on niin ikään rajaton. On olemassa henkilöitä, jotka tykkäävät seurata salaa ja ”tirkistellä” toisten elämää. Jotkut ihmiset myös pitävät katselluksi ja ”tirkistellyksi” tulemisesta.
Jos mieltymysten toteuttamiseen liittyy muita, on toimintaan on oleellista saada jokaisen osallistujan suostumus. Hienoa, että olet tätä asiaa jo käyttämäsi sivuston kohdalla selvittänytkin. Jos sivusto on laillinen ja ihmiset ovat mukana omasta vapaasta tahdostaan, voi sivustosta iloita itselleen sopivalla tavalla. Jos jokin vielä mietityttää, voit olla yhteydessä neuvontaamme.
Neuvonnan tiimi