Imurifantasia
Heippa! Tykkään katsella netissä videoita missä imetään miehen penistä pölynimurilla. Kiihotun todella niistä äänistä ku imuri imaisee sukupuolielimiä ja ikäänkuin pärisyttää niitä siellä imurinputkessa. Koen myös itse suurta tarvetta imuroida sukupuolielimiä aina ku näen imurin jossain. Ja myös se kiihottaa että imuroisin salaa jossain itseäni ja jäisin siitä sitten kiinni. Onko tämä normaalia ja mitä mun pitäis tehä tälle imurihulluudelle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla hyvin monimuotoisia seksuaalisia mieltymyksiä ja fantasioita. Muun muassa äänet ja niistä syntyvät mielikuvat voivat saada aikaan kiihotusta. Myös kiinni jäämiseen liittyvät teemat ovat yleisiä fantasioita. Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua. On olemassa muitakin, jotka fantasioivat mainitsemistasi asioista.
Fantasioissa kaikki on mahdollista. Tosielämässä imureista voi nauttia turvallisimmin videoiden ja fantasioimisen tasolla. Sukuelinten seutu on tuntoherkkää aluetta ja imurin voimakas imuteho voi aiheuttaa sukuelinten alueelle mustelmia tai muita vammoja. Erotiikkaliikkeistä saattaa löytyä jonkinlainen seksiväline, jolla fantasiaa voi turvallisella tavalla elävöittää, mutta toiminnassa on muistettava edetä kehon ehdoilla. Kaikissa seksuaalisissa toimissa tulee olla myös jokaisen osapuolen suostumus, jolloin ei tule vahingossa loukanneeksi toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, mikäli fantasian toteuttamiseen liittyy kiinni jäämisen riski.
Fantasioista puhuminen voi auttaa, mikäli asia vaivaa mieltäsi. Palvelemme sinua mielellämme lisää neuvontapuhelimessamme.
Neuvonnan tiimi