Irvisteleminen anaalipornossa
Hei, olen katsonut paljon anaalipornoa (hetero, sekä homo), koska se kiihottaa minua suunnattomasti. En ole ollut koskaan yhdynnässä, joten minulla ei ole asiasta kokemusta. Olisin kiinnostunut kokeilemaan poikien välistä seksiä ja haluaisin olla ottavana osapuolena, mutta filmeissä olen havainnut ottavan osapuolen usein irvistelevän. Tekeekö se kipeää vai miksi ne irvistelevät?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamistasi asioista saa olla kiinnostunut. Porno voi olla yksi tapa kiihottua omien mielikuvien ohella. Seksuaalisuuteensa on lupa tutustua kaikessa rauhassa. Jos tilanne tulee joskus ajankohtaiseksi, voi poikien välistä seksiä kokeilla kummankin suostumuksella. Laajemmin tietoa anaaliseksistä saat täältä.
Porno on näyteltyä elokuvaa, joten pornossa nähdyt ilmeet, puheet tai seksitavat eivät välttämättä vastaa oikean elämän seksiä. Irvistelyllä saatetaan kuvata sitä, että tilanne tekee kipeää, mutta muitakin syitä voi olla. Kyse onkin käsikirjoittajan ja ohjaajan ratkaisusta kuvata kyseistä kohtausta ja mahdollista tunnetilaa.
On hyvä pitää mielessä, että tosielämän seksissä on tärkeää kuunnella kehoaan ja edetä vain niin, ettei mikään satu. Seksin kuuluu tuntua miellyttävältä sekä fyysisellä että henkisellä tasolla.
Jos sinua jäi vielä mietityttämään jokin seksiin tai pornoon liittyvä seikka, olet tervetullut juttelemaan siitä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi