Kaverin pimpin koskettaminen
mun kaveri haluu että kosketan sitä pimpistä. mä haluun koskettaa sitä kans mutta pelkään että vahingossa satutan sitä tai se ei muuten tunnu siitä kivalta. saisinko vähän vinkkejä siihen kiitos? voisin kans pyytää sitä koskettamaan mun pippeliä mutta ei tietenkään jos se ei halua.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiän muutoksiin kuuluu, että pimpin tai pippelin kosketteleminen saattaa tuntua kiinnostavalta. Pippelin koskettamista voi pyytää, mikäli ajatus tuntuu siinä tilanteessa hyvältä. On hienoa, että huolehtisit kaverisi antamasta suostumuksesta. Kehoihin saa tutustua molemmille sopivaan tahtiin.
Ennen koskettelemista kannattaa puhua kaverin kanssa siitä, millaisia toiveita molemmilla on. Myös rajoista on hyvä keskustella. Voitte sopia, että kumpikin sanoo heti, jos jokin sattuu tai ei tunnu kivalta. Koska osaat jo ajatuksen tasolla hienosti varoa satuttamasta toista, osaat varmasti huomioida toisen toiveet myös hyväilyhetken aikana. Kun etenee hitaasti ja hellästi, ei tule satuttaneeksi vahingossa kaveriaan. Rauhallisen etenemisen aikana pystyy myös havainnoimaan ilmeiden ja eleiden kautta, jos jokin ei tunnu kaverista kivalta. Jos alastoman kehon hyväily tuntuu jännittävältä, voitte harjoitella hyväilemistä ensin vaatteiden päältä.
Ihmiset tykkäävät erityyppisistä kosketuksista, joten ainoan oikean vastauksen kysymykseesi saat kaveriltasi. Puhuminen tekee hyvää ja valottaa usein tilannetta.
Neuvonnan tiimi