Kaveriporukassa huomatut erot erektiokyvyssä
Olemme monesti runkanneet kolmen kaveruksen kesken samalla pornoa katsoen. Olemme kaikki 15v. Yhdellä meistä penis pysyy täysin kovana myös siemensyöksyn jälkeen. Hän voi jatkaa itsetyydytystä ilman taukoa. Miten se on mahdollista? Minulla penis pehmenee, mutta muutaman minuutin päästä tulee uusi erektio. Toinen poika ei saa erektiota laukeamisen jälkeen. Penikseen ei tee mieli edes koskea, kun se on niin herkkä. Ovatko nämä erot samanikäisillä normaaleja?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiskehon toiminnassa on yksilöllisiä eroja ja kuvaamistasi asioista ei tarvitse olla huolissaan.
Joillakin penis saattaa pysyä kovana siemensyöksyn jälkeenkin. Tätä tapahtuu etenkin nuorilla ja tilanne voi muuttua hieman iän myötä. Täysin tavallista on myös se, että penis pehmenee ja uusi erektio syntyy hetken päästä. Joillakin erektion saaminen ei onnistu enää samana päivänä tai penis ja sukuelinten alue tuntuu niin herkältä, ettei henkilö kaipaa kosketusta.
Kaikki mainitsemasi tapaukset ovat luonnollisia kehon reaktioita eikä kenenkään teistä ole syytä olla huolissaan kehonsa toiminnasta. Niin kauan kuin mainitsemasi toiminta sopii jokaiselle teistä, voitte myös jatkaa runkkaushetkiänne.
Neuvonnan tiimi