Suuseksissä kestäminen pidempään
Onko teillä vinkkejä, joka auttaisi poikaa kestämään pitempään suuseksin antamaa nautintoa? Olen 17v mies ja meillä on tyttöystäväni kanssa oikein hyvää seksiä useana iltana viikossa. Hän osaa antaa mahtavaa suuseksiä, jossa on paljon vaihtelua. Ei oikein tiedä mitä hän tekee seuraavaksi. Tahtoisin nauttia hänen kielityöskentelystä mahdollisimman pitkään. Mikä auttaisi minua kestämään sitä? Nyt hän saa minut laukeamaan halutessaan vaikka heti.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, jos koette seksinne olevan hyvää ja keksitte uusia tapoja harrastaa suuseksiä. Laukeamisnopeus voi vaihdella sekä henkilöittäin että seksikerroittain. Tässä ei ole mitään pahaa. Myös vaihtelu voi tuoda ”jännitystä” itse tilanteeseen ja saada siten siemensyöksyn tulemaan helposti.
Toiselle voi kertoa, että nautit seksistä hänen kanssaan niin paljon, että haluaisit pitkittää nautinnon kestoa. On yksilöllistä, millaiset tekniikat auttavat ketäkin kestämään pidempään suuseksissä. Joillekin tehoaa se, että vaihtaa hyväilytekniikkaa tai hyväilykohtaa, jos on lähellä laukeamista. Lisäksi (paksu) kondomi voi auttaa hidastamaan siemensyöksyn tuloa. Yksi vaihtoehto on myös antaa siemensyöksyn tulla ja molempien suostumuksella jatkaa vähän ajan päästä suuseksiä uudestaan. Toisella seksikerralla saattaa kestää pidempään ennen kuin saa siemensyöksyn. Lisäksi muitakin keinoja voi kokeilla yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Oleellista on, että tilanne on mukava ja nautinnollinen molemmille. Tällöin ei haittaa, vaikka laukeaisikin helposti. Mikäli haluaisit jutella vielä asiasta, voi vinkkejä saada myös neuvontapuhelimesta.
Neuvonnan tiimi