Kiihottuminen ja orgasmin saaminen ilman käsiä
Olen huomannut kun minulle tulee erektio niin ns.kostun todella helposti tai munan päästä tulee nestettä niin että boksereissa on aina läntti onko se normaalia miehellä naisilla tietääkseen näin käy mutta entä miehillä? Toinen kysymys voiko miehenä saada orgasmin ja siemensuöksyn ilman että käyttää käsiä onko siihen jotain keinoja olisi hauska kokeilla toimiiko ? Sitten vielä mikä neuvoksi kun en meinaa malttaa pissata rauhassa vaan hätäilen kesken pissasuihkun kun en jaksais odottaa loppuun

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvin tavallista, että munan päästä voi tulla nestettä kiihottuessa. Nestettä kutsutaan esiliukasteeksi, tai kansanomaisemmin touhutipoiksi. Esiliukasteen määrä vaihtelee aina henkilön ja seksikerran mukaan. Esiliukasteen ilmenemisestä ei tarvitse olla huolissaan, sen tarkoitus on liukastaa munan päätä ja tehdä siten seksistä liukuvampaa. Esiliukaste suojaa limakalvoja ja ihoa rikkoutumiselta. Lisäksi esiliukaste helpottaa siemennesteen liikkumista virtsaputkessa. Märkä läntti boksereissa voi tuntua ikävältä, mutta oloaan voi helpottaa käymällä alapesulla ja vaihtamalla bokserit.
On olemassa ihmisiä, jotka voivat saada orgasmin ja siemensyöksyn ilman käsiä. Tämä on kuitenkin hyvin yksilöllistä, joten mitään jokaiselle sopivaa tekniikkaa on hankalaa sanoa. Yksinkertaisimmillaan siemensyöksyn ilman käsiä voi kokea kuitenkin esimerkiksi yöllisten siemensyöksyjen aikana. Valveilla ollessa tilanne vaatii tiettyä mielentilaa ja kiihottavaa materiaalia tai kiihottavia ajatuksia. Joitakin saattaa kiihottaa sukuelinten lisäksi myös muiden ruumiinosien stimulointi. Kehossa on paljon alueita, joita koskettelemalla voi saada seksuaalista nautintoa. Myös joidenkin seksilelujen käyttäminen voi saada aikaan siemensyöksyn ja orgasmin, vaikkei varsinaisesti koskisikaan esimerkiksi munaansa.
Erilaisissa hyväilyissä on hyvä muistaa, että siemensyöksy ja orgasmi ovat eri asia. Monesti ne voivat tulla samaan aikaan, mutta orgasmi on mahdollista saada myös ilman siemensyöksyä -ja päinvastoin. Itselleen ei kuitenkaan kannata olla liian ankara, koska monesti orgasmin ja/tai siemensyöksyn saaminen ilman käsiä vaatii harjoittelua. Tärkeintä olisi, että ilo seksin harrastamiseen säilyy. Lisää tietoa erilaisista itsetyydytystavoista löytää täältä.
Millaisissa tilanteissa tunnut hätäilevän niin, ettet malta pissata loppuun? Mitä silloin tapahtuu, jos et pissaa loppuun asti, erittyykö sinulta edelleen virtsaa boksereihin tai koetko esimerkiksi kipuja? Voit ensin pohtia mielessäsi, millaisissa tilanteissa maltat pissata loppuun asti. Voisiko näistä kerroista ottaa joitakin vinkkejä niihin kertoihin, jolloin pissaaminen loppuu kesken? Jos ei millään malta pissata loppuun asti, voisiko esimerkiksi jonkin laulun hyräilemisestä tai tiettyyn lukumäärään laskemisesta olla aluksi hyötyä siinä, että malttaisit olla aloillasi? Tavan voisi jättää sitten pois, kun on oppinut pissaamaan loppuun asti. Jos boksereihin pääsee pari tippaa pissaa, ei asia ole vielä mitenkään vakavaa. Tällöin voi laittaa bokserit pesuun ja pyrkiä seuraavalla kerralla odottelemaan rauhassa virtsasuihkun loppumista. Tarvittaessa vinkkiä voi kysyä myös terveydenhoitajalta, joka osaa auttaa tarkemmin kehoon liittyvissä asioissa.
Neuvonnan tiimi