Kiihottuminen pyllyistä
Mistä seksuaaliset halut ja unelmavartalotyypit oikein kumpuavat? Minua kiihottaa valtavan paljon tyttöjen ja nuorten naisten kiinteä ja pyöreä pylly. En tiedä mitään kuumempaa ja kiihottavampaa, kuin päästä seksikontaktiin tuollaisen herkun kanssa. Voi hyvin olla, että jo pelkkä pyllyn puristelu saa minut laukeamaan. Voiko aikuinen nainen ymmärtää niin herkkää laukeamista?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Mieltymysten alkuperää ei kuitenkaan täysin tiedetä tarkalleen. Ihminen voikin viehättyä hyvin erityyppisistä ihmisistä ja vartalomalleista. Joskus tietyt piirteet saattavat viehättää koko lopunikää, toisinaan itseä viehättävät piirteet muovautuvat elämän varrella. Kuvaamissasi kiihotuksen kohteissa ei ole kuitenkaan mitään outoa. On muitakin, jotka kiihottuvat kiinteistä ja pyöreistä pyllyistä.
Mainitsemistasi seikoista on lupa nauttia esimerkiksi fantasian keinoin. Pyllyn puristamista saa myös kokeilla toisen suostumuksella. Ei haittaa, vaikka pelkkä pyllyn puristeleminen saisi sinut laukeamaan. Tämä ei ole vaarallista. Kumppani varmasti suhtautuu asiaan ymmärtäväisesti, mikäli laukeaminen tapahtuisi herkästi. Toinen saattaa pitää sitä jopa kiihottavana. Kumppanin kanssa voi jutella siitä, miten toimitte, jos laukeat pyllyä puristeltaessa. Hyväilyjä voi halutessaan jatkaa ja odotella mahdollisen uuden erektion syntymistä. Lisätietoa mieltymyksistä löydät täältä.
Neuvonnan tiimi