Korkokengillä tallomisesta keskusteleminen
Olen usein katsellut tyttökaverini korkokenkiä josta on herännyt ajatus, että haluaisin hänen tallovan päälläni kyseisillä kengillä ja netistä löytyykin aiheesta jo hyvin sisältöä mutta lähinnä herää kysymys miten turvallista tämä on ja miten voisin asian esittää hänelle ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt itsellesi sopivan tavan nauttia seksuaalisuudestasi. Tallomisesta kiihottuvia on muitakin eikä omia fantasioita olekaan syytä hävetä.
Toiveistaan voi joskus olla vaikeaa puhua toiselle, vaikka kyseessä olisikin itselle läheinen ihminen. Voit ottaa asian puheeksi silloin, kun tunnelma on mukava ja teillä on hyvä olla toistenne seurassa. Tyttökaverille voi kertoa, miten nauttii hänen seurastaan ja seksistä hänen kanssaan. Voit kysyä, olisiko hänellä toiveita tai fantasioita, joita hän haluaisi toteuttaa ja voit kertoa omistakin fantasioistasi. Asia on mahdollista ottaa puheeksi myös kautta rantain esimerkiksi kertomalla lukeneensa tai nähneensä tallomisfetissiä käsittelevää materiaalia ja kysyä, mitä mieltä tyttökaverisi on tällaisista mieltymyksistä. Suorassa ja avoimessa kertomistavassakaan ei ole mitään väärää, jos se tuntuu itselle luontevimmalta. Yhdessä keskustelemalla on mahdollista löytää jokin teille molemmille sopiva tapa nauttia seksuaalisuudesta.
Tyttökaverin kanssa on tärkeää jutella kummankin toiveista ja rajoista sekä miettiä, miten teidän tilanteessanne tallominen olisi turvallisinta. Tallomiseen liittyy riski itsensä satuttamisesta, mutta voitte kokeilla tallomista esimerkiksi niin, että tyttökaverisi istuu sängynreunalla, tuolilla tai baarijakkaralla ja kokeilette rauhassa läpi, miltä korkokengän paine tuntuu missäkin kohdassa ihoa. Paino kannattaa myös laittaa ensin päkiälle ja sitten hiljalleen korolle. Miettikää yhdessä, millainen materiaali kengissä olisi parhain iholle ja varmistakaa, ettei kengissä ole teräviä kulmia. Tärkeintä on kuunnella kehoaan ja sen viestejä. Edetkää rauhalliseen tahtiin ja jatkakaa hyvältä ja nautinnolliselta tuntuvia asioita.
Mikäli tilanne aiheuttaisi sinulle tai teille huolia tai hankalia hetkiä, saa neuvontapuhelimeemme aina soittaa. Olemme täällä juuri tällaisia tilanteita varten ja meille voi puhua fantasioistaan ja tunteistaan luottamuksellisesti. Lisätietoa terveyteen ja turvallisuuteen liittyvistä asioista saat terveydenhoitajalta. Halutessasi voit tutustua vielä BDSM-mieltymyksiä käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi