Metsässä runkkaaminen
Moi.
Tykkään näin kesäisin runkkailla metsässä. Olen löytänyt mukavan paikan, menen yleensä sellaisen kallion päälle jonne ei ihmisiä tule eikä sinne helposti näekään. Luonto ja luonnollisuus kiihottaa minua. Onko se ok, mietin että onko niin paha jos joku näkee alhaalta minun olevan alasti mutta ei näe minun tyydyttävän itseäni?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Lämpö, valo ja luontoon liittyvät seikat saattavat synnyttää kiihottavia ajatuksia ja halun runkata alasti. Myös kiinnijäämisen riski saattaa kiihottaa joitakin.
Periaatteessa luonnossa voi runkata, jos kyseessä on syrjäisä paikka, jossa on suojassa muiden katseilta. Julkisesti runkkaaminen voi kuitenkin loukata muiden seksuaalista itsemääräämisoikeutta, mikäli joku sattuisi näkemään alhaalta sinun olevan alasti ja mahdollisesti myös tyydyttävän itseäsi. Tällöin tapaus saatettaisiin tulkita sukupuolisiveellisyyttä loukkaavana tekona, sillä kaikenlaiseen seksuaaliseen toimintaan on saatava tilanteessa olevien osapuolten suostumus.
Jos haluaa harrastaa seksiä ulkona, voi runkkaamista harrastaa vaikkapa teltassa jossakin rauhallisella paikalla. Kotona ollessaan myös fantasioiden keinoin voi toteuttaa seksuaalisuuttaan. Mikäli mieltymyksiin tai sallitun rajoihin liittyvät asiat pohdituttaisivat sinua laajemmin, juttelemme neuvontapuhelimessa mielellämme kanssasi lisää.
Neuvonnan tiimi