Milloin tietää, että pippelin voi viedä pimppiin?
Mistä tyttö tietää varmasti milloin voi antaa pojan viedä pippelinsä pimppiin? Eka kerta on todella merkittävä kokemus, ja haluaisin, että hetki olisi varmasti oikea. Veikkaan myös, että poika haluaa silloin kovasti, ja minun olisi tyttönä osattava ratkaista asia. Ja meneekö pippeli sisään ilman kipua silloin kun hetki on oikea?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ennen varsinaista ekaa kertaa voi toisen kanssa opetella hyväilyseksin kautta tuntemaan sekä omaa että toisen kehoa. Hyväilyseksissä voi päästää mielikuvituksensa valloilleen ja hyväillä itseään ja kumppaniaan kehon eri kohdista molemmille sopivin tavoin. Hyväilyseksin avulla oppii tietämään, millaiselta kiihottuminen tuntuu ja mitä kehossa silloin tapahtuu. Yleensä kiihotuksen ollessa suurimmillaan myös tyttö tuntee halua viedä esimerkiksi pippeli pimppiin. Tavallisesti merkkinä voi pitää sitä, että kun haluttaa enemmän kuin pelottaa, on valmis yhdyntään. Kehon ja mielen viestejä voi seurata päätöstä tehdessään.
Eka kerta jännittää monia, myös poikaa usein jännittää. Poika saattaa kokea paineita siitä, ettei hän tiedä, missä vaiheessa pippeli työnnetään pimppiin. Pojan kanssa on hyvä puhua molempien huolista ja toiveista yhdynnän suhteen. Ratkaisujen tekeminen tapahtuu yhteistyössä. Yhdessä voitte edetä hitaasti toisianne kosketellen ja sanoa, jos jossain vaiheessa tulee sellainen tunne, että haluaisi kokeilla pippelin laittamista pimppiin. Jos toinen ei ole valmis, kannattaa asiasta sanoa. Hyväilyjä ei ole pakko lopettaa, vaikka jompikumpi ei olisikaan valmis yhdyntään. Yhdynnän onnistumisen kannalta on tärkeää, että kumpikin kokee olevansa valmis yhdyntään.
Pippeli menee usein helposti sisään, jos pimppi on kiihottumisesta tarpeeksi kostea ja avoin. Ennen yhdyntää on hyvä huomioida riittävä esileikin määrä, jotta molemmat olisivat kiihottuneessa tilassa. On hyvin yksilöllistä, tunteeko ekalla kerralla kipua vai ei. Kaikki eivät tunne kipua, etenkin jos ovat henkisesti ja fyysisesti valmiita yhdyntään. Myös rento tunnelma ja miellyttävä asento edesauttavat yhdynnän onnistumista. Jotkut saattavat tuntea pientä kipua, mikäli esimerkiksi immenkalvon aukko on hieman ahdas. On kuitenkin täysin mahdollista, että yhdyntä sujuu mutkattomasti ja kivuttomasti. Kaikissa hyväilyissä ja seksin muodoissa on tärkeää edetä varovasti ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuottavat mielihyvää. Kehoaan kannattaa kunnioittaa ja edetä keholle sopivassa tahdissa.
Ei hätää, vaikkei etukäteen tietäisikään, onko valmis yhdyntään. Monesti ajatus voi kypsyä hiljalleen mielessä. Ihminen tietää, kun oikea hetki on tullut. Mikäli asia mietityttää edelleen, voi joko yksin tai mahdollisen kumppaninsa kanssa soittaa neuvontapuhelimeemme. Autamme mielellämme lisää. Laajemmin tietoa ekasta kerrasta löytää täältä.
Neuvonnan tiimi