Minkälaisia erilaisia tapoja kahdella tytöllä on seksin harrastamiseen?
Mietin vain että minkälaisia erilaisia tapoja kahdella tytöllä on seksin harrastamiseen? Kun olisi tässä ehkä sellainen juttu tulossa itelle mut en kauheasti tiedä mitä pitäis tehdä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei hätää, ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa harrastaa seksiä. Seksikumppanin kanssa kannattaa jutella siitä, mitä kumpikin toivoisi tapahtuvan ja millaiset asiat eivät kiinnosta itseä. Helpointa on yleensä tutustua ensin toiseen esimerkiksi käsillä tehtävien hyväilyjen kautta. Toista voi kosketella eri tavoin ja eri voimakkuuksin ympäri kehoa. Myös rintojen ja sukuelinten alueen silitteleminen, hierominen tai muu hyväileminen voidaan kokea miellyttävänä.
Toista voi hyväillä käsien lisäksi myös suulla tai kielellä esimerkiksi sukuelinten alueelta. Toimintaa kutsutaan suuseksiksi ja suuseksissä on tärkeää muistaa suuseksisuojan käyttö, jotta vältyttäisiin mahdollisten seksitautien syntymiseltä. Jotkut nauttivat myös sukuelinten hieromisesta toisen sukuelimiä tai esimerkiksi reittä tai vatsaa vasten. Suuseksisuojan tai kondomin käyttö on tärkeää myös näissä tilanteissa sekä silloin, jos haluaa testata erilaisia seksileluja toisen kanssa. Kaikki seksityylit tai -tavat eivät heti onnistu tai muutoin ole mieleisiä. Kehoaan kannattaa kuunnella ja edetä sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Vain mielikuvitus on rajana erilaisten seksitapojen kokeilemisessa, joten tilanteessa ei voi epäonnistua, kunhan kuuntelee itseään ja kumppaniaan.
Sinua voisi hyödyttää tilanteessasi myös klitorisseksiä ja ekaa kertaa käsittelevät artikkelimme. Lisäksi Väestöliiton sivuilla on tietoa tyttöjen välisestä seksistä, jos haluat vielä enemmän tietoa aiheeseen liittyen. Kaikki menee varmasti hyvin, joten voit olla rauhassa. Mikäli haluat keskustella seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, olet tervetullut juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi