minulla on niin iso penis että se ei mahdu naisen...
minulla on niin iso penis että se ei mahdu naisen emättimeen mitä minun pitäisi tehdä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Peniksen koko vaihtelee kantajansa mukaan. Myös emätin on jokaisella erilainen, mutta yleisesti ottaen emätin on joustava ja näin ollen laajentuu niin, että peniksen on mahdollista tulla sisään. Yhdyntään liittyvät vaikeudet voivat johtua hyvin erilaisista seikoista, jotka ovat aina yksilöllisiä. Joillakin tytöillä on tiukka immenkalvo, joka voi vaikeuttaa peniksen sisään viemistä. Myös esileikin pituus ja kumppanin kiihottuneisuus kostumisen myötä on tärkeää yhdynnän onnistumisen kannalta. Lisäksi esimerkiksi jännityskin voi vaikeuttaa yhdyntää.
Et avannut kysymyksessäsi tilannettasi tarkemmin sen suhteen, millaisia keinoja olette jo testanneet. Seksuaalista nautintoa voi tuottaa toiselle, tai saada itse, myös muillakin tavoin kuin peniksen avulla. Mukaan voi siis ottaa esimerkiksi kädet tai suun sekä erilaisia leluja, jos yhtään siltä tuntuu. Testaamalla eri asentoja saattaa löytyä jokin sopiva kulma, jossa peniksen saa sisälle niin, että asento miellyttää molempia. Oletteko jutelleet tilanteesta kumppanisi kanssa? On hyvä keskustella omista tuntemuksistaan tilanteen suhteen. Tämä voi samalla auttaa puolin ja toisin myös mahdollisen jännityksen poistamiseen.
Tilanne saattaa tuntua turhauttavalta, etenkin, jos kaikkia ”kotikonsteja” on jo koetettu. Asian tiimoilta voikin aina kääntyä esimerkiksi terveydenhoitajan tai neuvontapuhelimemme puoleen. Yksin ei siis tarvitse näitä asioita ratkoa, olemme täällä sinua/teitä varten.
Maija Nieminen