Missä voisi turvallisesti tyydyttää itseään niin, että joku katselisi sitä?
Moi. Missä voisi turvallisesti tyydyttää itseään että joku nainen/naiset katselisi sitä? Se olisi aivan mahtavaa kun saisi runkata kun joku katsoo.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamistasi asioista saa nauttia fantasioinnin ja mielikuvien avulla. On muitakin, jotka fantasioivat samantyyppisistä asioista. Sovittaessa runkkaamista on myös mahdollista kokeilla toisen nähden. Kaikenlaisen seksuaalisen toiminnan suorittamiseen on tärkeää saada jokaisen osallistuvan osapuolen suostumus.
Seksiseuraa fantasian toteuttamiseen on mahdollista hakea esimerkiksi seksitreffipalveluista tai -sovelluksista. Hakuilmoitusta laittaessa kannattaa tuoda ilmi omat toiveensa. Yksi vaihtoehto on etsiä seuraa myös esimerkiksi erilaisten fetissisivustojen kautta sellaisia tapahtumia, joissa voi harrastaa tietynlaista esillä olemista ja runkata toisen katsellessa. Voit kysyä neuvoja esimerkiksi tämän sivuston tai tämän sivuston kautta.
Seksuaalisen toiminnan toteuttamisesta ja tilanteen etenemisestä kannattaa keskustella etukäteen jokaisen osapuolen kanssa. Kaikkien osapuolten toiveiden ja rajojen kunnioittaminen luo turvallisuutta fantasioiden toteuttamiseen. Jos haluaisit keskustella fantasioiden tai mieltymysten turvallisesta toteuttamisesta tarkemmin, olet tervetullut juttelemaan niistä neuvontapuhelimeen lisää.
Neuvonnan tiimi