Mistä johtuu, että tytöillä tulee pyllyyn naisellisia muotoja?
Mistä johtuu, että tytöillä alkaa tulla pyllyyn naisellisia muotoja? Haluaisin, että joku tyttö antaisi kosketella pyllyään, ja saisin riisua pikkuhousut pois.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä hormonit saavat aikaan muutoksia kehossa. Hormonit lisäävät myös rasvakudoksen määrää. Rasva kerääntyy esimerkiksi rintojen ja lantion alueelle. Myös pyöreät ja pehmeät muodot pyllyssä ovat hormonien ja rasvakudoksen ansiota. Lisäksi henkilön perimä vaikuttaa pyllyn muotoon.
Pyllyt voivat näyttää ja tuntua kiinnostavilta. Jos pikkuhousujen riisumiseen ja pyllyn koskettamiseen saa toiselta luvan, voi toisen pyllyä kosketella molemmille mieluisin tavoin. Vaikka tällä hetkellä ei olisi ketään, jonka pyllyä saisi kosketella, saattaa tilanne muuttua jossain vaiheessa. Ei siis mitään huolta asian suhteen. Pyllyn koskettelemisesta onkin sallittua myös fantasioida, jos se soveltuu paremmin tämänhetkiseen elämäntilanteeseen.
Neuvonnan tiimi