Mitä kannattaa tehdä jos ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin...
Mitä kannattaa tehdä jos ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin vaan pimppejä ja tissejä ja peppuja koko ajan? Itsetyydytys ei auta myöskään vaan haluisin päästä seksipuuhiin jonkun kivan tytön kanssa.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Pimppien, tissien ja peppujen ajattelemisessa ei sinänsä ole mitään pahaa. Jos asia kuitenkin vaivaa sinua, niin voit tietoisesti yrittää suunnata huomiotasi jonnekin muualle. Voit valmiiksi miettiä, että onko sinulla jokin mukava asia, jota tykkäät tehdä (vaikkapa jonkin pelin pelaaminen, tv-ohjelma, piirtäminen jne.). Seuraavan kerran kun sinulle tulee olo, että pimpit, tissit ja peput valtaavat mielesi, voit siirtyä tuon mukavan tekemisen pariin.
Itsetyydytys on oiva tapa pitää itseään ja seksuaalisuuttaan hyvänä. Olemme hiljattain vastanneet seksikumppanin kaipuuta koskevaan kysymykseen, joka voisi tuoda näkökulmia sinunkin tilanteeseesi. Löydät vastauksen täältä.
Maria Vihlman