Mitä minä voisin tehdä kun oon homoseksuaali ja sit miulla...
Mitä minä voisin tehdä kun oon homoseksuaali ja sit miulla on vaippa fetissi mut en tee niihin tarpeita vaikka touhuun niit vaippa juttuja itsekin
Voiko psyykelääkkeet aiheuttaa ongelmia ettei saa orgasmii niin usein kuin ennen
Eihän ole sairasta jos tykkää kattoo mies ohjaajan kuvaa ja masturboida samalla ja toivon että joku mies ohjaaja laittaa miulle vaippan vaikka ei ole mahd
Kysymyksestä on poistettu tunnistetietoja anonymiteetin suojaamiseksi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että sinulla on vaippafetissi ja fantasioita, eli seksuaalisia ajatuksia, mielikuvia ja haaveita. Fantasioida saa mistä vain, myös ohjaajasta on lupa fantasioida yksin masturboidessa. Vaippafetissin kanssa voi hyvin touhuta itsekseen. Fantasioista ja fetisseistä voit lukea lisää täältä.
Tietyt psyykenlääkeet voivat sivuvaikutuksena vaikeuttaa orgasmin saamista. Lääkityksestä ja sen haittavaikutuksista olisi hyvä puhua hoitavan lääkärin kanssa ja kertoa, jos haluaa kokeilla esimerkiksi jotakin muuta lääkettä. Täältä voit lukea lisää mielenterveydestä ja seksuaalisuudesta.
Voit halutessasi myös soittaa meille tai varata ajan neuvontaan, niin voimme yhdessä jutella tarkemmin tilanteestasi. Yhteystiedot löydät täältä.
Neuvonnan tiimi