Mitä pitää tietää ennen kuin koskettaa tytön pimppiä?
Mun luokkalainen tyttö mä olin niillä niin se näytti mulle sen pimpin ja mä näytin sille mun pippelin. Se oli tosi jännittävää ja kivaa ja mun pippeli oli niin jäykkä!! Nyt puhuttiin että ens kerralla se vois koskettaa mun pippeliä ja mä koskettaa sen pimppiä ja se ois kans kivaa. Mutta mitä mun kannattaa tietää ennen kun koskettaa tytön pimppiä? Mikä tuntuu kivalta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ennen pimpin koskettamista kannattaa jutella siitä, millaisia toiveita molemmilla on hyväilyjen suhteen. Tärkeintä on kunnioittaa toisen rajoja ja tehdä vain sellaisia asioita, joihin on molempien suostumus. Mukavaa kuulla, että olette näin toimineetkin.
Jännitys tai kiihotus voi aiheuttaa pippelin jäykistymisen. Tämä ei ole vaarallista, vaikka voikin tuntua uudelta ja jännittävältä toisen ollessa läsnä. Jäykistymiselle ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua. Jäykistyminen menee kyllä itsestään ohi, kun hieman odottelee.
Jokainen ihminen on oma erityislaatuinen kokonaisuutensa. Siksi tyttö itse on parhain vastaamaan siihen, mitä sinun kannattaisi tietää ennen pimpin koskettamista ja mikä hänestä tuntuu kivalta. Pimpin kosketteleminen kannattaa kuitenkin aloittaa rauhalliseen tahtiin. Tyttöä voi esimerkiksi sivellä alavatsan, sisäreisien tai pimpin ulkopuolelta joko sormin tai koko kämmenellä. Hellä kosketus tuntuu yleensä kivalta ja välittävältä. Jos molemmat haluavat, voi myös klitorista hyväillä. Klitoriksen hyväilytapoja on käsitelty tarkemmin tässä artikkelissa. Kosketustavan lisäksi on mahdollista vaihdella kosketuksen voimakkuutta. Hyväilyihin voi ottaa mukaan liukuvoiteen käytön.
Niin kauan kuin tilanne tapahtuu yhteisymmärryksessä ja noudattaa toisen toiveita, ei väärää tapaa koskettaa toista ole. Rauhallisesti edetessä on mahdollista myös havaita toisen ilmeistä ja eleistä, tuntuuko hyväily mieluisalta. Rento ja leikillinen tunnelma on omiaan luomaan mukavan kosketteluhetken.
Kaikki sujuu varmasti oikein mukavasti omalla painollaan. Jos jokin teemaan liittyvä asia herättää kysymyksiä, voitte soittaa yhdessä tytön kanssa neuvontapuhelimeemme, jossa autamme mielellämme lisää. Tarvittaessa voitte myös tutustua ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi